PUBLIKACIJOS

 

2021

Gabrėnaitė, Eglė; Triaušytė, Monika. The rhetoric of Lithuanian MeToo discourse // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 1392- 1487. 2021, t. 92, p. 46-64. DOI: https://doi.org/10.15388/Im.2021.92.51

Biržietienė, Skirmantė; Gabrėnaitė, Eglė. Rinkimų programos kaip politinės retorikos žanras = Candidate Programs as a Genre of Political Rhetoric // Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2021, vol. 39(44), p. 46–57. DOI: http://dx.doi.org/10.15388/RESPECTUS.2020.39.44.76  

2020

Gabrėnaitė, Eglė; Triaušytė, Monika. Provokacija kaip žanras: retorinės MeToo diskurso apibrėžtys = Provocation as a genre: rhetorical definitions of MeToo discourse // Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2020, vol. 37(42), p. 78–90. DOI: http://dx.doi.org/10.15388/RESPECTUS.2020.37.42.40  

2019

Gabrėnaitė, Eglė. Retorinė elokucija: politinio diskurso figūratyvioji raiška = Rhetorical elocution: figurative expression of political discourse // Lituanistica. Vilnius: Lietuvos mokslų akademijos leidykla, 2019, t. 65, Nr. 3, p. 220–229. DOI: http://dx.doi.org/10.6001/lituanistica.v65i3.4094

2018

Biržietienė, Skirmantė; Gabrėnaitė, Eglė. Eristinis argumentavimas politinėje reklamoje = Eristic argumentation in political advertising // Žmogus ir žodis. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas, 2018, t. 20, Nr. 3, p. 74–82. DOI: http://dx.doi.org/10.15823/zz.2018.18  

Gabrėnaitė, Eglė. Grėsmės retorika kaip paveikaus diskurso instrumentas = Rhetoric of threats as a tool for persuasive discourse // Valoda –2018. Valoda dažādu kultūru kontekstā: XXVIII Zinātnisko rakstu krājums = [Language 2018. Language in various cultural contexts]: Proceedings of scientific readings XXVIII / Editor S. Polkovņikova; Daugavpils Universitate Humanitara Fakultate. Daugavpils: Saule, 2018, p. 172–179. Prieiga: https://du.lv/wp-content/uploads/2019/02/Valoda_2018_DRUKA_GALA.pdf

2017

Gabrėnaitė, Eglė. Politinė retorika: vertybinės topikos dėmenys = Political rhetoric: components of value topic // Žmogus kalbos erdvėje: mokslinių straipsnių tęstinis rinkinys. Kaunas: Vilniaus universiteto Kauno fakultetas, 2017, Nr. 9, p. 73–85. Prieiga: http://www.knf.vu.lt/dokumentai/failai/konferenciju/ZKE_2017.pdf  

2016

Gabrėnaitė, Eglė; Mikalauskas, Arvydas. Politinės retorikos pragmatika = The pragmatism of political rhetoric // Valoda – 2016: Valoda dažādu kultūru kontekstā. Daugavpils: Saule, 2016, p. 236–245. Prieiga: https://du.lv/wp-content/uploads/2015/12/Valoda_2016_Drukatava.pdf

Gabrėnaitė, Eglė. Politinio komentaro retorika: žanro transformacijos = The rhetoric of political commentary: genre transformations // Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2016, Nr. 29, p. 25–32. DOI: http://dx.doi.org/10.15388/RESPECTUS.2016.29.34.03  

2015

Gabrėnaitė, Eglė. Retorinė skolinimosi topika reklamoje = The rhetoric topic of borrowing in advertising // Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2015, Nr. 28 (33) A, p. 81–89. DOI: http://dx.doi.org/10.15388/RESPECTUS.2015.28.33A.7  

2014

Biržietienė, Skirmantė; Gabrėnaitė, Eglė. Eristinis argumentavimas reklamoje // Respectus Philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2014, Nr. 26, p. 190–202. DOI: http://dx.doi.org/10.15388/RESPECTUS.2014.26.31.15  

Gabrėnaitė, Eglė. Stiliaus figūros kaip retoriniai paralogizmai = Figures of speech as rhetorical paralogism // Valoda – 2014. Valoda dažādu kultūru kontekstā.: Daugavpils: Daugavpils Universitātes ākademiskais apgāds „Saule“, 2014, T. 24, p. 398–405. Prieiga: https://du.lv/wp-content/uploads/2015/12/Valoda_2014_DRUKAI.pdf  

Gabrėnaitė, Eglė. Paveikiojo diskurso argumentacija: argumentum ad tempus // Verbum. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2014, t. 5, p. 86–95. DOI: http://dx.doi.org/10.15388/Verb.2014.5.5001

2011

Gabrėnaitė, Eglė. Retorinės argumentacijos sklaida įtikinėjamuosiuose diskursuose = Rhetorical argumentation in persuasive discources // Valoda – 2011: valoda dažadu kultūru konteksta: Zinatnisko rakstu krajums. T. 21. Daugavpils: Saule, 2011, p. 346–355.

2010

Gabrėnaitė, Eglė. Reklamos retorika: verbalinių – vizualinių metaforų topika = The rhetoric of advertising: verbal and visual metaphors // Valoda – 2010: valoda dažadu kultūru konteksta. Daugavpils: Saule, 2010, p. 303–312.

Gabrėnaitė, Eglė. Retorinės poreikių topikos raiška reklamos diskurse = Rhetorical topic of need in a discourse of advertising // Žmogus kalbos erdvėje: mokslinių straipsnių rinkinys. Nr. 6. Kaunas: Naujasis lankas, 2010, p. 426–430. Prieiga: http://www.knf.vu.lt/dokumentai/failai/katedru/uzsienio/zmogus_erdveje_2010.pdf

2008

Gabrėnaitė, Eglė. Semantic and stylistic spread of punctuation marks in printed advertising // American and European studies = Американские и европейские исследования: yearbook 2006–2007. Vol. 1. Minsk, 2008, p. 143–150.

2007

Gabrėnaitė, Eglė. Retorinė topika reklamoje = Rhetorical topics in advertisement // Tekstai ir kontekstai: transformacijų sklaida: mokslinių straipsnių rinkinys. Kaunas: Vilniaus universiteto leidykla, 2007, 258–266.

2006

Gabrėnaitė, Eglė. Emocinės argumentacijos metodai reklamoje = Methods of emotional argumentation in advertising // Valoda – 2006: valoda dažadu kultūru konteksta. Daugavpils: Saule, 2006, p. 118–125.

Gabrėnaitė, Eglė. Konceptualioji metafora reklamoje = Conceptual metaphor in advertisement // Kalbos vienetų semantika ir struktūra = Semantics and structure of language units: mokslinių straipsnių rinkinys, parengtas pagal konferencijos pranešimus. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2006, p. 51–58.

Gabrėnaitė, Eglė. Воздействие культурных различий на рекламную персвазию // Семиозис и культура: сборник научных статей. Вып. 2. Сыктывкар, 2006, p. 108–118.

Gabrėnaitė, Eglė. Retorinė persvazija reklamoje = Rhetorical persuasion in advertising // Filologija, 2006, Nr. 11, p. 24–28. Prieiga: http://etalpykla.lituanistikadb.lt/fedora/get/LT-LDB-0001:J.04~2006~1367154333707/DS.002.0.01.ARTIC