Dėstytojo portfolio

 

Mokymo Filosofija

Mokymo procesas

  • Moksliniais tyrimais pagrįstos studijos: Pabrėžiu mokymo pagrindimo šiuolaikiniais moksliniais tyrimais svarbą, užtikrinant, kad kursai nuolat atnaujinami su naujausiais atradimais. Tai padeda studentams suvokti teorinės žinios praktinę reikšmę ir skatina mokymąsi remiantis įrodymais.

Mokymo metodai

  • Bedros diskusijos: Skatinu aplinką, kurioje galima laisvai diskutuoti. Diskutuodami ir keldami klausimus apie kursų medžiagą, studentai gali giliau suprasti dalykus ir tobulinti gebėjimą išdėstyti sudėtingas idėjas.
  • Individualūs projektai: Į savo dėstymo programą įtraukiu individualius projektus, leidžiančius studentams giliai nagrinėti asmeniškai jiems įdomias temas. Šie projektai skatina savarankišką mokymąsi ir inovacijas, taip pat projektų valdymo ir tyrimų įgūdžių ugdymą.
  • Naujausių technologijų naudojimas: Stengiuosi integruoti naujausias technologijas į savo mokymo praktiką, naudojant pažangias programines įrangas ir skaitmenines platformas.
  • Dokumentavimo įgūdžiai: Mokau studentus kruopščiai dokumentuoti savo darbą. Šis įgūdis yra būtinas akademinėje sėkmėje ir profesinėje praktikoje, leidžiantis sekti savo pažangą, reflektuoti mokymąsi ir efektyviai komunikuoti savo išvadas.

Mokymo tikslai

  • Skatinti kritinį mąstymą: Mokau studentus ne tik įsiminti faktus, bet ir kritiškai vertinti informaciją, kelti klausimus ir ieškoti naujų sprendimų.
  • Pasirengimas karjerai: Siekiu parengti studentus sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, turint teorinių žinių ir praktinių įgūdžių.
  • Tęstinis mokymasis: Skatinu susidomėti studentus, kad po to tęsti mokymąsi ir tobulėjimą net baigus kursus, nes mokslas yra nuolatinis procesas.

Studentų atsiliepimai

  • Labai gera atmosfera mokytis, draugiška aplinka. Krūvio nemažai, bet nėra jokio spaudimo visko pateikti iš karto, kas gali būti tiek pliusas, tiek minusas, bet su gera motyvacija mokytis (kurią padeda sukurti dėstytojo draugiškumas ir gera atmosfera) tai visada teigiama.
  • Labai įdomus dalykas, net norėtųsi daugiau jo. (Giliau?)
  • Draugiškas dėstytojas, kuris per seminarus padėdavo jei kildavo sunkumu sprendžiant užduotis.